wat een week - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu wat een week - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu

wat een week

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

27 December 2013 | Verenigde Staten, Ocala

De tijd vliegt om. Het echte kerst gevoel heb ik nog niet gehad en het is al weer voorbij. Toch heb ik prachtige dagen hier gehad. Kerstavond de 24ste kennen ze hier niet tja en wat doe je dan als je met 3 Duitsers (nou ja ik reken mezelf maar ff bij die groep voor het gemak) en een Franse samen in Florida zit, Natuurlijk met zun 4en een kerst diner maken en kerst avond vieren. Was echt super gezellig eerste met zun allen aan de varkens rollade en een heerlijk zelf gemaakt toetje erna en aansluitend samen om de kerstboom heen en cadeautjes uit pakken. Natuurlijk word het dan laat, maar dat was het waard. Volgende dag weer vroeg op stal zijn, maar die middag waren we bij de baas uitgenodigd voor een kerst lunche want hier vieren ze alleen de 25ste. Zoon uitgebreide lunche heb ik nog nooit gezien. Na een rondleiding door hun nieuw gebouwde huis incl. inpandige lift! was er een lopend buffet. 3 uur na tijd zijn we maar opgestapt wat een middag. 1 van de dames komt uit el Salvador de vrouw van Chester is natuurlijk Deens dan nog wij 4 erbij. Dat is 6 nationaliteiten aan 1 tafel en dat beloofd veel plezier.
Feit is wel dat ik nu dat ik denk ik de komende week niet meer hoef te eten. Pfff als het gezellig is eet je gewoon te veel. Maar geen ramp me deze dagen. Inmiddels is het gewone werk al weer in volle gang en kijken we uit naar het eindejaarsfeest. Vandaag vrijdag is mijn eerste vrije dag in 2 weken. Heerlijk! Ik word wel getrakteerd op echt Hollands weer. Het regent behoorlijk en het is fris, maar geen ramp zo ontwen ik het niet helemaal

• 28 December 2013 - 19:34

Willem En Dini Fix:

Hallo Mathilde een hele fijne jaarwisseling ook van Denise wij hopen weer op een gezond en sportief 2014. en dat Ma maar weer mooie foto,s van ons mag maken . want daar zien we altijd naar uit groetjes de Fixies.