2014 - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu 2014 - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu

2014

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

01 Januari 2014 | Verenigde Staten, Ocala

Jeetje het is gewoon alweer 2014! Waar blijft de tijd?
Ten eerste iedereen nog een goed en gezond nieuw jaar toegewenst. Laten we er een mooi en sportief jaar van maken.

De jaarwisseling is hier rustig verlopen. Rond 11 uur het licht bij de paarden uitgedaan en daarna lekker onder de wol. Daarvoor hadden we echter een gezellige avond samen. Eerst wezen eten. Nee niet uit eten. Virginie mijn Franse collega had gekookt en het gezellig gemaakt bij haar thuis. Na het eten nog samen een biertje gedronken en toen via stal naar huis gereden. Best vreemd want we hadden natuurlijk allemaal al rond 6 uur oud en nieuw gevierd. Onze families gebeld in Europa die natuurlijk 6 uur eerder leven dan wij hier. Vuurwerk hebben we hier wel gehoord maar niet echt gezien. In Down Town Ocala hadden ze wel een vuurwerk show. Hier mag je namelijk alleen vuurwerk afschieten als je een vergunning hebt. Oud en nieuw vieren ze hier minder groots dan in juli.
Vandaag rustig aan gedaan. Was gedraaid en vuilnis weg gebracht. Ook wel eens lekker een dagje helemaal niets doen.

• 02 Januari 2014 - 14:04

Tante Trijn:

Hoi Mathilde

Allereerst ook de beste wensen en gezondheid voor 2014 gewenst
    Ik was bij mijn vriend in Norg .Daar was het wel een mooi vuurwerk om 12uur .
    Het sier vuurwerk is wel mooi maar de grote knallen dat hoeft voor mij niet zo
    De weken vliegen om en voor je er op verdacht bent ben je weer thuis bij pa en ma ,
    en dan maar weer blik naar de toekomst ,wat er verder gaat gebeuren .Op moment is de temp:
    niet zo heel veel verschillend .Daar ben je dan weer gauw aan gewend Hier nu dus nog geen sneeuw
    Maar wel 1 morgen gladheid en was het al weer goed raak met ongelukken
    Zo te horen hebben jullie daar een gezellige groepje met nationaliteiten maar communiceren doen jullie zeker
    veel in het Engels ?Mathilde eerst het beste en tot een volgende keer
    XXX tante Trijn toi toi