Manatee's - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu Manatee's - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu

Manatee's

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

16 Januari 2014 | Verenigde Staten, Crystal River

ongelofelijk dat ik dit mag meemaken. nu terug in het hotel om op te warmen want een koude trip was het zeker. Vanochtend om 6 uur vertrok de boot voor een zwem trip van een dikke 2 uur met Manatee's. zo machtig dat ik het bijna niet onder woorden kan brengen. ik heb buik aan buik gedobberd met een moeder Manatee en had zelfs een die geprobeerd heeft te testen als mijn tenen goed smaakte. ik heb ze gekroeld en ben zelfs "gekust" door een Manatee welp van ongeveer 3 jaar. een ervaring om nooit meer te vergeten

  • 16 Januari 2014 - 17:49

    Gerrit Rep:

    zo zie je maar weer een ervaring rijker ,wat kan de wereld toch mooi zijn he, nou meisje ik kom je weer tegen in ons kleine landje hou je taai .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Crystal River

Vakantie Florida

2 maand vakantie in het prachtige Florida VS.

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2014

Toeval?

16 Januari 2014

Manatee's

11 Januari 2014

Fantastisch weekend

01 Januari 2014

2014

27 December 2013

wat een week
Mathilde

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 5054

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 30 Januari 2014

Vakantie Florida

Landen bezocht: