Lange reis - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu Lange reis - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu

Lange reis

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

25 November 2013 | Verenigde Staten, Ocala

Jemig je wist van te voren dat het zoon lange dag zo worden, maar dit. Pfff. Maandag ochtend half 4 NL tijd ging de wekker. Kort nachtje na een gezellige avond met de meiden, maar ach wat maakt dat uit. Om 4 uur zaten we dan ok met zun 3en en de loei zware bagage in de auto. Natuurlijk rij ik de afslag van de A1 voorbij. Tja ben ook zoon kip op de weg en had de Tomtom niet aangezet onder het motto wat kan er mis gaan. Half 6 Nl tijd op schiphol de auto geparkeerd. Na het inchecken is het lange wachten begonnen. Bij de douane liep het allemaal zeer soepel. Een paar vragen en ik mocht door. Punt 9.15 uur Nl tijd reed het vliegtuig over de baan om vervolgens 8,5 uur te blijven vliegen op weg naar New York. Netje op tijd zelfs eerder dan verwacht geland in New York. Verwacht werd dat ik daar wel een uurtje zoet zou zijn ij de Douane, maar die man hielt niet echt van paarden en tja lullen kan je wel aan mij over laten. Binnen 2 minuten was hij het paarden gebabbel zat en kon ik mijn weg vervolgen. Dus ingecheckt om vervolgens 2 en halve uur te wachten op mijn vlucht naar Orlando. Ook dit vliegtuig ging super op tijd. Punt half 6 locale tijd (half 12 's nachts NL tijd) had ik mijn bagage al in de hadden en stond ik buiten te wachten op Soti. Mijn ergste vrees werd waar toen en zoon mini sportwagen voor kwam rijden ik dacht echt dat zelf mijn tas er niet in ging passen. Na anderhalve uur vliegen over de amerikaanse snelweg waren we dan eindelijk op plaats van bestemming in Ocala. Zeer lange maar vermoeiende dag.

  • 26 November 2013 - 12:44

    Saskia :

    Jeetje!!! Haha, wat een verhaal, had graag de snuit van de douane willen zien!!! Heb je wel al een beetje bij kunnen slapen dan? Goed om te lezen dat je vlucht verder goed is verlopen!! Groetjes Mark en saskia

  • 26 November 2013 - 18:01

    Gerrit Rep:

    wat een rot eind maar je bent er !nu maar hopen dat je het bevalt daar in dat over zee"s gebied nou we horen wel hoe het gaat de eerste dagen veel geluk daar doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ocala

Vakantie Florida

2 maand vakantie in het prachtige Florida VS.

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2014

Toeval?

16 Januari 2014

Manatee's

11 Januari 2014

Fantastisch weekend

01 Januari 2014

2014

27 December 2013

wat een week
Mathilde

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 5062

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 30 Januari 2014

Vakantie Florida

Landen bezocht: