Eerste dag - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

26 November 2013 | Verenigde Staten, Ocala

Amper een oog dichtgedaan. Tegen de tijd dat ik onder de wol lag was het reeds 2 uur Nl tijd. Dus paar uurtjes geslapen en toen natuurlijk klaar wakker. Tja Ochtend in Nederland en Nacht hier. Dat is ff wennen hoor. Dan dommel je net weer een beetje in denken een roedel met Catoty's dat ze moeten gaan hoelen in de tuin. Pff mooi geluid, maar niet handig als je wilt slapen. Einde van het liedjes belt om 4 uur in de ochtend Amerikaanse tijd iemand van het PGO. Werkelijk! welk deel van Mathilde heeft vakantie hebben ze niet begrepen daar in nederland. Dus uiteindelijk maar opgestaan. Om 6 uur op naar de Barn. Volgens mij waren de weersgoden bang dat ik heimwee naar nederland zou krijgen. Het kwam echt met bakken uit de hemel! Maargoed blijft een feit dat je ondank de vele regen die de hele ochtend aanhield je gewoon lekker in je shirt aan het werkt kunt. Na het werk samen met een collega naar de supermarkt geweest om eten in huis te halen. Is best handig soms wat eten en drinken. Nou die winkels zijn groot en probeer maar eens Yoghurt te vinden. Het is me niet gelukt. Ik denk welk dat ik melk gekocht heb, dus zal er morgen ochtend wel achter komen dit ook daadwerkelijk zo is.

• 28 November 2013 - 09:01

Willem Fix.:

Hallo Mathilde wat een reis . maar je hebt het overleeft een hele fijne verjaardag ook van Denise groetjes ons.

• 28 November 2013 - 10:01

Gerrit Rep :

van harten meid dat
    er nog vele mooie jaren bij mogen komen

• 28 November 2013 - 15:32

Trijnie Wilts:

Hi Mathilde .Hartelijk Gefeliciteerd met jou verjaardag 31 al dat begint er op te lijken .Op naar de 32 begin is er ..en nu kijken wat de toekomst jou gaat brengen En of er leuke verrassingen zitten aan te komen Je weet maar nooit. Hoop dat het een goed jaar voor jou word en wie weet ligt het hier ver vandaan .wat heb je ook een mooi nieuwe wagen gekocht hoop dat je er veel geluk mee krijgt in de toekomst ..Eerst de groeten en
    dat je het daar heel goed bevalt Alles moet wennen en veel plezier met jou werk daar
    doeiiii xxx

• 28 November 2013 - 21:49

Corinda:

Heey Mathilde!!
    Geniet ervan!!
    En neem straks dat zonnetje maar mee in een koffertje!!!
    Liefs Corinda