Te weinig tijd - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu Te weinig tijd - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu

Te weinig tijd

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

18 December 2013 | Verenigde Staten, Ocala

Pfff wat een drukte.
Inmiddels al weer een dikke week verder. De dagen vliegen voorbij. Op mijn vrije dag heb ik een beetje rond getoerd. Ochtendje in Gainsville gekeken en daarna naar de shopping Mall in Orlando geweest. Zelfs ik vond dat leuk. Rond de 200 winkels en ze hebben jan duvel en zien groot moeder te koop. Erg leuk.
Mark Weusthof is hier ook nog een langweekend geweest voor marathon training van Chester. Haha goede trainingen en Chester gaat met sprongen vooruit. Hij is maandag naar huis gevlogen en ik kan nu herstellen van alle blauwe plekken die ik heb opgelopen in de training.
14 dec jl hadden we Weber kerstfeest iedereen opgedoft en in netjes naar het feest. Wat een avond zeg.
Inmiddels is de werkweek weer in volle gang. Geen vrije dag deze week dus gewoon 11 uur per dag doorwerken zonder pauzes en en hopen dat we volgende week weer een vrije dag krijgen.