Roerige eerste week - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu Roerige eerste week - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu

Roerige eerste week

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

30 November 2013 | Verenigde Staten, Ocala

Wat een week zeg! Thanksgiving op donderdag. haha tegelijk met mijn verjaardag. Kwam mooi uit daardoor was ik een halve dag vrij. Alleen middag en avond dienst. Dus heerlijk uitslapen.
Vrijdag avond met de meiden wezen eten. Virginie heeft gekookt een gerecht uit haar eigen land. Frans dus. Een dunne pannenkoek met champions, blokjes ham en dunne ei erin. Het smaakte best goed.
Vandaag, zaterdag, was mijn eerste hele vrije dag. Natuurlijk gewoon om 5 uur wakker, maar mij heerlijk omgedraaid en verder geslapen. Oeps en toen was het al na 10en dat ik weer wakker werd. Direct na de middag zijn we met zun 3en (Virginie, Chinu (de hind) en ik) op pad gegaan om Silver Spring National Park te bezoeken. In 1 woord prachtig daar. Mooie natuurlijk, prachtige wandel wegen heerlijk vertoefd pas tegen het donder weer naar huis gekomen. Tja dan word het toch wel tijd voor vertrek aangezien er daar ook beren rond wandelen in het wild.

• 01 December 2013 - 11:57

Hein:

Berenvlees is wel iets aan de droge kant maar wel lekker..........
    Heb het gegeten toen ik in Finland zat... meis je weet niet wat je mist

• 02 December 2013 - 08:16

Rozemarijn:

Hé meiss,

So far, so good klinkt het mij in de oren?
    Lijkt me inderdaad prachtig, die natuur. Ben natuurlijk ook wel benieuwd naar de paarden, het werk en de collega's, maar daar gaan we vast snel over lezen. Zet em op!