Druk druk druk - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu Druk druk druk - Reisverslag uit Ocala, Verenigde Staten van Mathilde Jutting - WaarBenJij.nu

Druk druk druk

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

05 December 2013 | Verenigde Staten, Ocala

Nou nou de dagen vliegen voorbij. Het is een hectische week. van vrijdag t/m zondag heeft 1 van de spring paarden wedstrijd en een enkels span paard. Dat heet dat er 3 man personeel minder is op stal, wat dus inhoud geen vrije dag deze week. Jammer maar ach met deze temperaturen is het nou ook niets om in de auto te zitten en de omgeving te verkennen. Maandag is mijn vrije dag en ben nog niet helemaal uit wat ik ga doen. Kan nog niet echt kiezen tussen te paard een natuurlijk gebied gaan bekijken of met een kajak tussen de krokodillen peddelen. Denk toch dat ik het laatste ga doen, want ach thuis kan ik ook wel op een paard klimmen zullen we maar zeggen. Deze week nog wel tijd gehad om gezellig op een avond te gaan shoppen. Voordeel hier in Amerika is dat de winkels 7 dagen per week open zijn tot 10 uur in de avond. 14 december vieren ze hier groot kerst feest en we zijn allemaal uitgenodigd. Tja en dresscode is toch wel dames in lang. Aangezien ik geen jurken bezit (ook niet in Nederland) moest er toch wel wat komen. Nu heb ik een Calvin Klein jurk met bijpassende schoenen. Misschien durf ik tzt wel een foto te plaatsen, wil natuurlijk niet dat jullie allemaal een hart verlamming krijgen van de schok.................

• 06 December 2013 - 08:48

Rozemarijn:

Jawel, FOTO! :-)

• 06 December 2013 - 13:09

Tante Trijn:

goed gedacht Mathilde ...Daar dingen doen wat hier niet mogelijk is
    Maar denk er om een krokodil bijt je zo in de bil.uitkijken dus
    Hier zijn al telkens sneeuwbuien en waait hier stevig
    Hartelijke groetjes uit ons koude kikkerlandje ...doeiii